Lista | Dátum | Cím | Leírás | |
| 2015-11-02 | A selyemfiú humora | Marno János: Hideghullám | |
| 2013-02-01 | Psyché, a papír és a prostitúció | Weöres Sándor: Psyché.
Sem nem szerep, sem nem maszk, hanem? | |
| 2013-02-01 | Én-te-Úristen | Kukorelly Endre költészetéről | |
| 2012-09-01 | Folytassa, kérem! A folytathatatlant | Hogyan olvashatjuk újra Weörös Sándor elfeledett költeményeit kortárs korpuszaink? | |
| 2011-04-01 | Tükrökkel az egyhangúság ellen | Marno János költészete A semmi esélye c. kötet fényében | |
| 2010-04-01 | Variációk hangadásra | Hang és kép medialitása Weöres Sándor és Marno János költészetében | |
| 2009-07-01 | Mítosz, emlékezet, kockázat | Weöres Sándor mítoszi versei. A weöresi mítosz esztétikájának bemutatása: Hetedik szimfónia (Mária mennybemenetele) | |
| 2009-01-01 | Vírust őriz az aszpik | kockázat, mítosz és emlékezés kapcsolata Térey János: A Nibelung-lakópark c. művében | |
| 2008-04-01 | Montázs egy Weöres-témára | Grádicsok éneke I. kétféle olvasásfolyamata.
Grádicsok éneke I. ; a versciklus Csillag c. versét külön is tárgyalva | |
| 2006-09-01 | Vissza-tér | Borbély Szilárd: Mint. Minden. Alkalom | |
| 2006-01-01 | A tragédia születése - multikultúrában | Térey János: A Nibelung-lakópark | |
| 2005-02-01 | "Ez ponyva...könnyezik" | Tóth Krisztina költészetéről, Síró Ponyva c. kötéről. | |
| 2004-04-01 | A test provokációja. | Kukorelly Endre lírájáról | |
| 2004-02-01 | Feleségem, a fikció | Füst Milán: A feleségem története | |
| | Rokonszenv a mítosszal | Weöres Sándor mítosz versei, kortárs kötetek: Hopik könyve, a Halászóember, a Vidrakönyv | |
| | Médiumok keveredése | Hogyan érvényesíthető a médium és médiumkeveredés fogalma a Weöres-olvasásban. (Csontváry-vásznak, a Grádicsok éneke, a Hallgatás tornya, A hang vonulása) | |
| | Ki beszél? | A Csontváry-vásznak Medeia című mítoszi hosszúversének példája | |
| | A kötetkompozíció kockázatai | Weöres Sándor posztmodern költészete | |
| | Az időbeliség kockázatai | Weöres Sándor: Psyché c. műve | |
| | A térbeliség kockázatai | Weöres Sándor a tér magyar nyelvű költői ábrázolása. (Hommage, A képzelt város, Collage) | |
| | Hangzásbeli kockázatok | Hangzás, mozgás és látvány kölcsönös medialitása Weöres Sándor és Marno János költészetében (Elysium, A fogak tornáca, Hallgatás tornya) | |
| | Mítosz és emlékezet kockázatai | Weöres Sándor mítoszi versei és a posztmodern mítosz | |
| | Modern és posztmodern mítoszrecepciók | (Mahruh veszése, Hazatérés Hellászból, A Nibelung-lakópark, Halotti Pompa) | |
| | Én-Te-Úristen | Testhatárok Kukorelly Endre költészetében | |
| | Tükrökkel az egyhangúság ellen | Marno János költészete A semmi esélye című kötet fényében | |
| | Újabb Echo Nárciszra | Marno János: Nárcisz készül | |
| | Emlékezés és mítosz | Borbély Szilárd: Halotti Pompa | |
| | A nem jótékony homályról | Borbély Szilárd: Berlin - Hamlet | |
| | Vissza-tér | Borbély Szilárd: Mint. minden. alkalom. | |
| | Mnémoszné és a tér | Szövegszervező térkoncepciók Térey János költészetében | |
| | A tragédia születése - multikultúrában | Térey János: A Nibelung-lakópark | |
| | "Ez ponyva... könnyezik" | Tóth Krisztina: Síró Ponyva c. verse | |
| | Múzeumok hosszú éjszakája? | Lanczkor Gábor: Vissza Londonba | |
| | Az álommédium és a mítoszmédium mint... | befogadásmodell | |