Keresés

Forrás típusa:
Keresendő :
Tanulmány szerzője:
Tanulmány címe (címtöredék):
Tárgyszavak:
Minimum dátum: Naptár
Maximum dátum: Naptár
Találati listában megjelenő mezők:
Cím 
Leírás 
Forrás név 
Szerző 
Kezdőoldal 
Záróoldal 
Tárgyszavak 
Könyvtári jelzet 
Megjegyzés 
Egy oldalon megjelenő találatok száma:
 

Találatok

3 db találat
ListaDátum downCímLeírás
1999-04-01A forma és a mélység, avagy az elbeszélés viszontagságaiJean-Jacques Godard filmjeinek változó formanyelve: Kifulladásig (1959); A megvetés (1963); Egy férjes asszony (1964); Alphaville (1965); Bolond Pierrot (1965); Made in U.S.A. (1966).
A szín-elbeszélés paradigmái mozgóképen és Godard kolorizmusaAz alapszín-hármasság narratív lehetőségei egy kivételesen klasszikusan kauzális struktúrában. A megvetés c. film elemzése színelméleti szempontból. "Gilles Deleuze tiszta kolorizmusnak , kromatikus konstruktivizmusnak nevezi Godard szín-képeit. A megvetés 1963-ban a valódi kinematografikus szín-elbeszélés ritka példája."
Kakukktojás az életműbenA megvetés / Jean-Luc Godard, 1963.