cím: 2400 Dunaújváros, Apáczai Csere János út 9.
●
telefon: (+36 25) 423-952
●
fax: (+36 25) 403-571
●
e-mail:
olvszolg@jakd.hu
Facebook
Instagram
Youtube
Issuu
Wikipedia
Linktár
Moly
József Attila Könyvtár
Az adatbázis gyors és hatékony használatához, kérjük olvassa el a
SÚGÓT >>
Keresés
Tárgyszólista
|
Szerzőlista
Forrás típusa:
Minden forrás típus
Könyv
Folyóirat
Elektronikus források
Fénymásolat
Film
Kép
Hangfelvétel
Média
Keresendő
:
Tanulmány szerzője:
Tanulmány címe (címtöredék):
Tárgyszavak:
Minimum dátum:
Maximum dátum:
Találati listában megjelenő mezők:
Cím
Leírás
Forrás név
Szerző
Kezdőoldal
Záróoldal
Tárgyszavak
Könyvtári jelzet
Megjegyzés
Egy oldalon megjelenő találatok száma:
5
10
25
50
100
250
500
Találatok
3 db
találat
Nyomtatóbarát változat
Mindet bejelöli
|
Jelölések megfordítása
|
Saját lista a bejelöltekből
Lista
Dátum
Cím
Leírás
1999-04-01
A forma és a mélység, avagy az elbeszélés viszontagságai
Jean-Jacques Godard filmjeinek változó formanyelve: Kifulladásig (1959); A megvetés (1963); Egy férjes asszony (1964); Alphaville (1965); Bolond Pierrot (1965); Made in U.S.A. (1966).
A szín-elbeszélés paradigmái mozgóképen és Godard kolorizmusa
Az alapszín-hármasság narratív lehetőségei egy kivételesen klasszikusan kauzális struktúrában. A megvetés c. film elemzése színelméleti szempontból. "Gilles Deleuze tiszta kolorizmusnak , kromatikus konstruktivizmusnak nevezi Godard szín-képeit. A megvetés 1963-ban a valódi kinematografikus szín-elbeszélés ritka példája."
Kakukktojás az életműben
A megvetés / Jean-Luc Godard, 1963.
Nyomtatóbarát változat
Mindet bejelöli
|
Jelölések megfordítása
|
Saját lista a bejelöltekből