A szín-elbeszélés paradigmái mozgóképen és Godard kolorizmusa

Az alapszín-hármasság narratív lehetőségei egy kivételesen klasszikusan kauzális struktúrában. A megvetés c. film elemzése színelméleti szempontból. "Gilles Deleuze tiszta kolorizmusnak , kromatikus konstruktivizmusnak nevezi Godard szín-képeit. A megvetés 1963-ban a valódi kinematografikus szín-elbeszélés ritka példája."

Kapcsolódó dokumentumok

1. Forrás megnevezése:Keresés a forrásban JLG/JLG-Jean Luc Godard dicsérete
Forrás típusa:Könyv
Forrás adatai: Kezdő oldal: 83 Záró oldal: 127 Könyvtári jelzet: 791 J 63 Szerző: szerk. Pentelényi László, Zentay Nóra Fanni Kiadás éve: 2012 Kiadás helye: Bp Kiadó: Francia Új Hullám Kiadó

Szerző(k)

Tárgyszavak