A szín-elbeszélés paradigmái mozgóképen és Godard kolorizmusa
Az alapszín-hármasság narratív lehetőségei egy kivételesen klasszikusan kauzális struktúrában. A megvetés c. film elemzése színelméleti szempontból.
"Gilles Deleuze tiszta kolorizmusnak , kromatikus konstruktivizmusnak nevezi Godard szín-képeit. A megvetés 1963-ban a valódi kinematografikus szín-elbeszélés ritka példája."
Kapcsolódó dokumentumok
1. Forrás megnevezése: | Keresés a forrásban JLG/JLG-Jean Luc Godard dicsérete |
Forrás típusa: | Könyv |
Forrás adatai: | Kezdő oldal: 83 Záró oldal: 127 Könyvtári jelzet: 791 J 63 Szerző: szerk. Pentelényi László, Zentay Nóra Fanni Kiadás éve: 2012 Kiadás helye: Bp Kiadó: Francia Új Hullám Kiadó |