Lista | Dátum  | Cím | Leírás | |
| 2011-10-01 | Dada és humor | Jégkrémbalett / rend. Wahorn András (A.E. Bizottság)
magyar, BBS, 1984. | |
| 2010-08-01 | Tristan Tzara és a magyarok | A dadaizmus, Tzara és magyar kapcsolatai. | |
| 2000-03-01 | Dada / Film? | Gépi balett / Léger (1924)
Felvonásköz / René Clair (1924)
Ritmus 21; Ritmus 23/ Hans Richter (1921-4)
Anémic cinema / Duchamp (1926)
Visszatérés az értelemhez (1923) Emak Bakia (1927) Tengeri csillag (1928) / Man Ray
Diagonális szimfónia (1925) / Eggeling
| |
| 2000-03-01 | Az elidegenítés mint módszer: | a film és a dada | |
| 1998-04-01 | Déry Tibor : Az ámokfutó | - Megjegyzések a magyar dadaista líra poétikájához | |
| 1990-09-20 | A magyarországi poszt-dada | Dadaizmus | |
| | Kassák 18. sz. költeménye | A dadaizmus a magyar költészetben 2. | |
| | Barta Sándor (1920 körül) | A dadaizmus a magyar költészetben 3.
Barta Sándor: Akasztott ember; Ave mameluk! c. versei és Tisztelt Hullaház!
"kiáltványgyűjteménye" | |
| | Dadaizmus; részl.Tistan Tzara : Dadaista kiáltványából (1920 | a gimnázium 4.oszt.számára | |
| | A láncáról letépett szó | Hadova, DADA, halandzsa | |
| | A húszéves "dada" | B.Gy. esszéje a dadaizmusról. | |
| | Kristóf Károly: Kar-kár-pir-por (1925) | A dadaizmus a magyar költészetben 1.
| |
| | Palasovszky Ödön (1923-26 körül) | A dadaizmus a magyar költészetben 4.
Punalua c. verse | |
| | A lázadástól az elkötelezettségig | Déry Tibor pályája dadaista drámáitól (Az óriáscsecsemő, A kék kerékpáros, Kis család vagy mit eszik reggelire) szürrealista paraboláján át (Ébredjetek fel! c. kisregény) az Országúton és a Pesti felhőjáték c. regényéig. | |
| | A Kassák-vers típusairól | versek elemzése | |
| | Volt-e magyar avantgarde dráma? | Balázs Béla, Karinthy, Füst Milán, Déry Tibor. | |
| | Az abszurd a dadaista kalandban | tanulmány | |
| | Barta Sándor dadaista korszakáról | Barta Sándor művészetéről | |