Lista | Dátum  | Cím | Leírás | |
| 2010-02-01 | Lírai kötelékben és magánutakon Erdélyben | "beszéljünk például akár Erdélyben
születő, Erdélyben létező magyar irodalomról, erdélyi
származású alkotókról" | |
| 2010-02-01 | A transztól a posztig | A rendszerváltás után indult erélyi prózaírók | |
| 2010-01-01 | Könnyek nélkül | A melodráma nyomai az 1970 utáni magyar filmben
I. A 70-es-80-as évek: A) dokumentarista társadalmi melodráma Tarr Béla: Családi tűzfészek, Panelkapcsolat, Erdős Pál: Adj király katonát!, Visszaszámlálás B) nemzedéki közérzetfilm Mészáros Márta: Útközben, Anna C) Történelmi melodrámák Gábor Pál: Kerttévált menyezet, Angi Vera; M.K.: Egymásra nézve; K-K.Zs.: Kiáltás és kiáltás C) Posztmodern melodráma Xantus János: Eszkimó asszony fázik; Sz.Gy.: Könnyű testi sértés II. Rendszerváltás után A) dokumentarista-publicisztikus társ.i melodráma (Édes Emma..., Üvegfal, Sejtjeink) B) szerelmi Szerelemtől sújtva, Lora, Férfiakt, Szélcsend C) a posztmodern melodráma újjáéledése (Mundruczó Kornél) filmográfia | |
| 2010-01-01 | Történelem és populáris mitológia... | az 1989 utáni magyar műfaji filmben. Műfaj és nemzet; Magyar történelmi film (narratív struktúra, hősválasztás, széttagoltság); Koltay-trilógia: Julianus (1991) Honfoglalás (1996) Sacra Corona (2001); Bereményi Géza: A Hídember (2002); Magyar vándor (2004) | |
| 2009-06-01 | Lírai tükör | Rendszerváltozás - az 1989 utáni magyar költészet. | |
| 2009-02-01 | "a vers értelme az élet értelme" | Kányádi Sándor lírája 1989-90 után | |
| 2004-02-01 | A magyar dokumentumfilm a rendszerváltása - | a magyar dokumentumfilm a rendszerváltás után | |
| 2001-02-01 | A Németh László-recepció története a "rendszerváltozás" után | Németh László | |
| 1995-06-01 | Alighanem | | |