Lista | Dátum  | Cím | Leírás | |
| 2020-06-01 | Félelem a szabadságtól | Kiegészítő megjegyzések Krasznahorkai László Sátántangó című regényének értelmezéséhez az újabb nemzetközi recepció fényében | |
| 2019-07-01 | Többgenerációs női szubjektivitás | Lesznai Anna Hazajáró versek című kötete | |
| 2010-04-01 | Vérző sebek és "vérző sebek": az abjekt mint testbeszéd | Kertész Imre Sorstalanság és Polcz Alaine Asszony a fronton című művében | |
| 2006-01-01 | A tű és toll | Lesznai Anna hímzéseinek és verseinek tárgya. 1910-es évekbeli hímzésterveinek és verseinek, vizuális-verbális műveinek összevetése. | |
| 2004-07-01 | Terek játéka (Krasznahorkai László: Északról hegy, Délről tó | Északról hegy Délről tó, Nyugatról utak, Keletről folyó | |
| 2001-12-01 | Narrativitás, szubjektivitás és nemi identitás | Bevezetés | |
| 2001-01-01 | Az elveszett hangok nyomában. | Gertrude Stein : Tender Buttons | |
| 1999-02-01 | A másik hangja. | Sátántangó / Krasznahorkai László | |
| 1998-01-01 | A keret bekeretezése-Éjszaka-metaforák elemzése Djuna Barnes | ..Éjerddő c. regényében. | |
| 1997-07-01 | Az utazás-fabula motívuma Krazsnahorkai László Az ugrai fogoly című művében | A regény természetesen kapcsolódik az útiregények a Gulliver és a Candide megnyitotta, a magyar irodalomban is nagy hagyományokkal rendelkező sorához, az elbeszélő maga is az útirajz műfajában értelmezi történetét. Az utazás furcsaságai ehhez a hagyományhoz képest tekinthetők eltérőnek. | |
| 1992-04-01 | Narratív struktúrák a harmincas években | Kosztolányi Barkochba és Móricz Tyúkleves című novellájának
összehasonlító elemzése. (Ld. Kosztolányi: Barkochba) | |
| | A narrációval szembeszegülő feminista kritikai olvasás II. | A test angyala. (Parti Nagy Lajos Sárbogárdi Jolánt ír) | |
| | Az identitás áthelyeződése | Gertrude Stein: Három élet és
Kathy Acker Don Quixote c. regényeiben | |
| | A másik nő / Az önértelmezés alakzatai kortárs írónők... | Azonosság és másság felfogásai magyar írónők műveiben: : A női szubjektivitás
Erdős Virág: Portré in: Lenni jó;
2002: Rakovszky Zsuzsa: A kígyó árnyéka (56-62.p.) | |
| | A másik nő : A női írás | A túlzás retorikája
Polcz Alaine: Leányregény; Fodrozódik az élet és a tenger
Köves Viktória: Akibújt, aki nem | |
| | A másik nő. A kirekesztettek hangja | Erdős Virág: Na ne in: Lenni jó
Forgács Zsuzsa: Leltár pasim jó cselekedeteiből in.: Talált nő c. kötetből | |
| | A kirekesztettek hangja | Gordon Agáta: Kecskerúzs | |
| | A narrációval szembeszegülő feminista kritikai olvasás I. | "Lesem az arcát ,nem néz vissza" Nemi szerepek, látvány és nézőpont vizsgálata Esterházy Péter Egy nő c. írásában. | |
| | Írónők a századelőn | 1911 Kaffka Margit: Színek és évek | |
| | A kultúra határa, a határok kultúrája | 1985: Krasznahorkai László: Sátántangó.
Témák ismétlődése K.L. életművében:
Az ellenállás melankóliája (1989), Az urgai fogoly (1992), Théseus-általános (1993), Háború és háború (1999), Északról hegy, Délről tó, Nyugatról utak, Keletről folyó (2003), Rombolás és bánat az Ég alatt (2004) | |
| | Az utolsó szó, az utolsó szó...: | Krasznahorkai László: Az ellenállás melankóliája | |
| | Beszédbe zárva | Krasznahorkai László: A Théseus-általános | |
| | A hír poétikája (egy kéziratban olvasott mű bemutatása) | Krasznahorkai László: Háború és háború | |