Lista | Dátum  | Cím | Leírás | |
| 2012-04-01 | De Niro, a fodrász avagy Gaiman... | Csillagpor és az identitás |  |
| 2011-02-01 | Újrahasznosítás | Jeunet - Jameson |  |
| 2003-04-01 | Polifón "kolinda" | Juhász Ferenc: Szarvas-ének |  |
| 2002-08-01 | Identitásképző csataterek Ady (Endre) - Domonkos (István) | Két költő, ill. két mű.
Ady Endre : A Szerelem eposzából c. műve, összefüggésbe hozva
Domonkos István : Kormányeltörésben (1971) c. versével. (Az utóbbi
verssel kapcsolatban többször utalás történik Kassák : A ló meghal,
a madarak kirepülnek c. művére is.) |  |
| 2002-02-01 | Az innováció-kényszer kiiktatása | Ady Endre: Sípja régi babonának |  |
| 2001-04-01 | Interszexualitás (Orbán János Dénes :Párbaj a Grand Hotelbem | |  |
| 2000-03-01 | Életrajz/poétika? | Radnóti Miklós: Erőltetett menet
elemzési vázlat |  |
| 1999-08-01 | Az építés(z) fázisai. Zalán Tibor : Papírváros I. Kimerülve | |  |
| 1999-04-01 | Töredékek a kortárs magyar líra.. | Irányzati struktúrák, lehetséges kánonok, főbb alkotók és kiadványok.
Garaczi, Kukorelly, Kovács András Ferenc |  |
| 1998-04-01 | Metszéspont(ok) - Hozzászólás Seregi T."Déry T.:Az ámokfutó" | c. dolgozatához. |  |
| 1997-04-01 | A szöveghatárok feloldódása | Kovács András F : J.A.szonettje
uerről: Interpretáció, kanonizáció címmel (röv. egyszerűbb változat) in. Irodalomismeret |  |
| 1994-06-01 | A társadalmi lét animális árnyalatai | Bodor Ádám: Sinistra körzet |  |
| | Szimbólum és/vagy allegória. | Ady Endre: A vár fehér asszonya |  |
| | Ady-partitúrák: A vár fehér asszonya | |  |
| | Ady-partitúrák: A fekete zongora | |  |
| | Ady-partitúrák: Sípja régi babonának | |  |
| | Ady-partitúrák: Az eltévedt lovas | |  |
| | Ady-palimpszesztek: Emberek / József Attila | |  |
| | Ady-palimpszesztek: | Kövek a magasban / Kovács András Ferenc
(Ady Endre: Föl-földobott kő; Illyés Gyula: Haza a magasban) |  |
| | Ady-palimpszeszt: Páthosz temetése / Orbán János Dénes | |  |
| | Az Ady-líra poétikai dilemmái. Alakulástörténeti vázlat. | Modernség, lírai én szerepei, kötetkompozíciók, egész-elvűség, szimbólum és allegória, hagyományhoz fűződő viszony. |  |
| | A jövő ma | William Gibsob Cybertér-trilógiája |  |
| | Vágjunk bele | Harcosok klubja / rend. David Fincher. Chuck Palahniuk regénye nyomán. amerikai film, 1999. |  |
| | A kaméleon és Nicole Kidman könnyei | Stanley Kubrick filmjeiről (Tágra zárt szemek, Acéllövedék, Ragyogás, Barry London, Mechanikus narancs) |  |
| | Szinesztézia | A parfüm - egy gyilkos története / Tom Tykwer. Patrick Süskind regénye nyomán. német-francia-spanyol-amerikai film, 2006. |  |
| | Vér és olaj | Vérző olaj / rend. Paul Thomas Anderson. Upton Sinclair regénye nyomán. amerikai film, 2007. |  |
| | Elszállt hátterek | Aviátor / rend. Martin Scorsese
amerikai film, 2004. |  |
| | Fény-kép-szendvics | Párnakönyv / rend. Peter Greenaway
angol-holland-francia film, 1996. |  |
| | Mélységek, élesen | A faun labirintusa / rend. Guillermo Del Toro
mexikói-spanyol-amerikai film, 2006. |  |
| | A három majom | Taxidermia / rend. Pálfi György
magyar film, 2005. |  |
| | Shakespeare Japánban | Ran - Káosz / rend. Akira Kurosawa
japán-francia film, 1985. |  |
| | Vérkörök | 1. Gaiman, Neil: Hó, tükör, almák (Hófehérke-átirat) Kostova: A történész;
2. Szécsi Noémi: Finnugor vámpír 3. Drakula és a filmtörténet 4. A vámpírfilm alakváltozatai: Alkonyat / R. Catherine Hardwicke; Engedj be! r. Tomas Alfredson
5. Legenda vagyok 6. China Miéville: Perdido pályaudvar, végállomás |  |